Min bästavän..

Egentligen tror jag inte att någon förstår hur tighta vi är egentligen. Vi gör helt seriöst allt tillsammans. Vi tillochmed söker samma sommarjobb tillsammans. Jag kan inte säga att du bara är min bästavän, du är mer än så. Min syster,min tvillingsjäl. som det står på det där ljuset jag fick av dig. Sånna saker att få gör en verkligen glad. Du gör mig glad! Du gör mig verkligen hel. Utan dig vad skulle jag vara då? Eller vem skulle jag vara? Har jag ett glatt leende på läpparna kan du ändå se saker ingen annan ser. Saker som har hänt och som jag försöker dölja. Men för dig kan jag inte dölja något. Du är verkligen min syster. Systern jag aldrig fick. Men med detta inlägg vill jag bara säga hur glad jag är över att jag har dig och hur mycket jag älskar dig. Min bästavän, syster, mitt allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0