Inte bloggat dom senaste dagarna för..

1. jag har höstlov.
2. när man är med linnea har man alltid fullt upp!
Iallafall dom senaste dagarna och kvällarna har jag umgåtts med linnea. I måndags kolla vi på film hos mig med ahmed och samuel. Slutade med att linnea sov här. Och igår drog vi först och käka pizza, sen träffa vi samuel i centrum och hängde sedan med han på hans tennisträning. Sen på kvällen var jag och linnea bara hemma hos linnea. Så det var lite kortfattat om vad jag har gjort dom senaste dagarna. Idag ska jag träffa julia och några till? Får se... Ska även ner på stan för ska köpa nya skor. Får bli uggs i år igen. Ska iallafall ta och äta något nu sen träna? Måste börja köra på igen. Inte gjort det på ett tag. Men vi hörs sen!

aaaw *har inget med inlägget att göra*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0