Big brotheeeer

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag. Min har vart helt okej. Var först i haninge med mamma. Köpte present till pappa och sedan åt vi på donken. Har haft ont i magen typ hur länge som hellst nu så börjar undra vad det beror på? Iallafall så påverkade det min dag och det blev en hel del liggandes i soffan för mig. Får väll ta och kolla upp det där ;).

Nu kollar jag iallafall på Big brother och planerar lite inför morgondagen. Kommer nog bli asbra! Tänkte precis säga att jag skulle gå och tvätta bort sminket nu men kom på att jag inte haft något smink på mig idag. Hade inte det igår heller och faan va skönt det har vart :D. Även om jag bara har mascara. Nej men nu ska inte det här inlägget bli för långt. Så vi hörs om ett tag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0