fartfylld helg

Hej alla fina! Hann inte blogga mer igår för var med Clara, Linnea och Denice hela dagen sen på kvällen bestämde vi oss för att sova hos Clara. Så köpte massa frukt och choklad så åt frukt doppat i smält choklad. Riktigt gott var det! Hade verkligen jätte mysigt igår och Linnea både klippte och färgade Denices hår. Riktigt fint vart det! Somnade sedan någon gång runt tre/halv fyra.

Nu är jag iallafall hemma och ligger typ helt död i sängen. Så jävla trött. I torsdags somnade jag lixom runt halv fyra (låg och pratade i telefon i timmar hehehe) sen inatt somnade vi också sent. Så ska snart hoppa in id dushen och runt halv fyra bär det av mot södertälje för middag hos mina kusiner. Linnea följer med också, roligare så! Men nu ska jag somsagt dusha så hörs vi senare. Puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0