FÖRLÅT!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för uppdateringen dom här senaste dagarna. Har haft fullt upp! Idag så drog jag ner till centrum nästan direkt efter jag kommit hem från skolan. Sprang in en snabbis på Lindex och fick med mig en tröja hem. Riktigt fin! Sedan blev det hem men bara en snabbis. Skulle iväg på utvecklingssamtal runt halv sex. Och det gick riktigt bra. Eller ja, pratar ju bara om samma saker varje gång ''du måste våga synas och höras lite mer''. Efter det vare hem och äta. Runt åtta drog jag ner till gymmet och stog på crossen i 45 minuter. Så blev en kall dush efter det. Visste ni att en kall dush är det bästa om man vill bygga upp muskler efter man tränat? Haha det har min idrottslärare lärt mig. För då ska tydligen musklerna bli hådare eller något. Men nu har jag bloggbrist så ni får en bild på tröjan!

och bilden gör inte färgen någon rättvisa. Är lite mörkare i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0