Hollister


Var i stan igår så kunde inte undgå att inte gå in i hollister. Kom hem med ett nytt sött linne och ett par skit snygga jeans. Jääääävligt nöjd må jag säga :D

Hej förresten! Hann inte blogga så mycket igår för direkt efter stan träffade jag Linnea. Ååå kändes som det var år och dagar sen vi sågs sist. Så vi bytte påskägg med varandra och tog det bara chill. Framåt kvällen åt vi thai sen träffade vi Simon och Samuel. Drog och handla lite gott sen slutade kvällen med att jag sov hos linnea. Imorrse vakna vi runt elva tiden något och gik direkt upp och dusha osv, sen bar det av mot haninge. köpte ingenting och är mycket nöjd med det :D. Tycker jag shoppar allt för mycket :(. Men på hollister hade jag ju presentkort så det var ju bra ;). Jaja nu ska jag strax äta. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0