Jag ska skärpa mig!

Förlåt förlåt förlåt för den himla dåliga uppdateringen. Men jag gör så himlans mycket på dagarna. Är faktiskt knappt hemma. Igår var jag lixom hemma för att äta middag, sen drog jag ut igen och kom hem sedan runt halv tolv. Hade iallafall en grymt bra kväll igår. Jag och Linnea drog hem till Clara där vi först gick till ica i regnet (haha hade paraply) och köpte hårfärg. Var meningen att Claras hår skulle bli ljusbrunt, men det vart ju bara mörkare.. Sedan efter ett tag kom Emma också! Så gjorde lite smoothies och sånt och kollade på big brother. Runt elva var jag och Linnea tvugna att gå till bussen så kom hem någon gång runt halv tolv.

Godmorgon iallafall! Hoppas ni har sovit gott. Jag ställde klockan på halv tio imorrse för idag blir det träning. Haha vart jätte dålig med det nu på lovet. Och det är ju då man ska ha tid? Njaaaaa inte riktigt! Sedan runt ett ville mamma åka in till haninge för att kolla efter en present till pappa. Han fyller ju år om typ en vecka! Tycker alltid att det är så svårt att köpa presenter till honom... Jaja hittar nog något! Men vi hörs senare för nu ska jag ta på mig träningskläder och sådant. Puuuuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0