Min kväll igår!

Godmorgon sötnosar! Fatta hur chockad jag är över att jag är vaken så tidigt, med tanke på att jag somnade runt tre halv fyra igår. Aja är iallafall jätte pigg! Men igår så fixade jag mig på kvällen, sen runt halv åtta drog jag mot centrum och mötte Julia och Simon. Sedan kom det massor med annat folk och då tog vi bussen mot ösmo. Hamnade då på en lokalfest som var jäääävligt stel i början. Det tog lixom över en timme för musiken att komma. Men hela tiden kom det bara mer och mer folk. Väääldigt trevligt folk dessutom! Så efter ett tag stog man på dansgolvet och släppte loss. Orkar inte berätta om allt men kom hem runt ett iallafall. En väldigt lyckad kväll!

Nu ligger jag iallafall och pratar med Linnea i telefon, och ska snart dra mig upp ur sängen och dusha och äta frukost. Sedan så drar jag hem till Linnea och sen blire att träffa Clara idag också! Såå nu fick ni typ hela min kväll igår och dag idag kortfattat :D. Så nu ska jag dusha. Hörs senare!

outfiten för igårkväll! Linne från bikbok, bandlös bh bikbok, jeans cubus och halsband från gina tricot + smycken och mina vita converse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0