1 dag kvar..

Heej alla fina bloggläsare! Hoppas att ni har haft en superduper bra dag och att ni har njutit av vädret. För faan va varmt och soligt det har vart! Hade min dunjacka på mig så det vart ju så jävla varmt. Svettade som en gris. Iallafall skoldagen var jävligt chill. Kollade på en show som esteterna på nynäshamns gymnasium höll i. Riktigt chill må jag säga. Dock var det på en håltimme så hade passat bättre om det var på son eller något.

Efter skolan drog jag hem en snabbis sen drog jag upp till Linnea. Var inte där så länge men hade roligt sooom vanligt. Efter ett tag åkte iallafall jag och pappa och köpte thaimat. Vart dock väldigt besviken. Grönsakerna var hur äckliga som hellst. Helt säker på att dom var gammla dessutom var maten så jävla torr också.

Aja ska inte klaga något mer nu. Ligger i min säng och kollar på eurotrip. Så jävla bra film! Ååå ni som inte sett den, gööör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0