1 februari

Hej alla söta! Orkade inte blogga något mer igår. Somnade runt nio tiden och det var faktist riktigt skönt.
 Ska vara hemma idag igen, tyvärr :(. Tänkte gå till skolan så hoppade in i dushen och direkt kände jag att jag vart snurrig och så. Bäst att vara hemma i sånnafall så jag mår bättre tills imorrn. Hoppas att allt är bra med er iallafall!

Men trotts att jag är hemma ska jag inte strunta i plugget. Har engelska prov imorgon och en hemkunskaps upgift som ska vara inne om typ 3 veckor och den sägs ta tid att göra så ska väll börja med den också. Vi hörs senare!

åh vad jag saknar danmark förresten. Hade så jäkla kul där tillsammans med min bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0