28 februari

godmorgon alla fina! Bloggade ju inge mera igår efter att jag drog och åt på subway. Men drog iallafall dit med linnea och träffade tillslut alla grabbar där. guuud så gott det var! Efter det drog alla hem till farhans morbror (eller något?) som var bortrest så hängde där ett tag och sen runt fem drog jag och Linnea hem. Fick bli en hemmakväll för mig. Var rätt så trött men det hindrade inte mig från att träna. Så idag känner jag verkligen att jag faktiskt tränade rätt så hårt igår. Har ett motto att ända tills sommarlovet ska jag ha tränat åtminstonde 2 gånger i veckan. Blir alltid så jävla taggad när jag ska träna och så tänker jag på sommaren.

Iallafall så har jag precis dushat och innan det åt jag en pangfrukost. Fick bli en blåbärs smoothie och macka. Muuums! Idag tror jag iallafall att det blir att hitta på något med Linnea och kanske Andreas och Theo? Hope so! Men vi hörs om ett tag!

åå från i somras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0