Alla ♥ dag

Hej alla fina! Hoppas att ni har haft en toppen alla hjärtans dag. Jag har ''firat'' den tillsammans med min bästavän hemma hos mig. Så jag och Linnea tog det bara lugnt. Åt choklad blandannat. Myys!

Ikväll blev det träning till top model. Var ju dessutom det avsnittet då alla skulle stylas om. Tycker det är roligast! Så jag var helt inne i tvn. Tänkte inte på att jag tränade ens. Love it! Nu har jag iallafall gjort färdigt engelska läxan och tagit bort sminket, borstat tänderna, dushat, rakat mig osv.. Så nu är jag redo för att krypa ner i sängen. Vi hörs mer imorrn. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: linneaaa

rebecca sluta gör ankläppar hela tiden! Du ser bra ut ändå... inga fjortisfasoner längre! :)

2012-02-15 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0