Begravning imorgon..

Hej! Har suttit nu enda sen jag kom hem från skolan och skrivit på min hemkunskaps upgift så nu är jag faktist helt klar. Ååå gud så skönt! Iallafall skoldagen var helt okej. Var jävligt trött hela dagen vilket bara gör skolan ännu tråkigare..

Imorgon är jag ledig också. Glömt att berätta det för er men uppdateringen kommer var lite dålig.. Ska nämligen till Eskilstuna där jag har massa släktingar. Ska inte dit bara för att besöka dom, ska nämligen på begravning.. Så det är ju inte det roligaste direkt :/. Min gammel moster alltså min mormors syster som gått bort.

Men nog om det. Ikväll ska jag träna. Såhäääär taggad med tanke på att jag aldrig tränade igår. Vart för mycket plugg och sånt som skulle göras. Dock har jag sån himlans träningsverk i armarna. Men det ska nog gå bra :D. Jaja slutbabblat för min del nu. Ska strax äta så vi hörs väll om ett tag då. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0