Känslosam dag

Är inte på värsta blogghumöret direkt. Började iallafall dagen med att åka till Eskilstuna. Träffade massa släktingar och sedan var det begravning. Var en jätte fin begravning och det känns väldigt hemskt att en släkting gått bort. Vila i frid. Efteråt fick jag höra att morfar hade åkt in på sjukhuset. Han hade ramlat och gjort illa sig så när han kom hem gick jag och mamma över till honom för att kolla hur han mådde. Var verkligen längesen jag var i hans lägenhet och eftersom att morfar börjar bli gammal och kan knappt gå längre så såg det ut som faan hemma hos honom. Fick massa tårar också på grund av morfar men också att jag började tänka på min mormor som gått bort för ca 6 år sen. Så det var lite jobbigt.

Men efter begravningen blev det ut och äta lunch med alla släktingar. Det var dock väldigt trevligt! Sedan var det hem till min gammel moster och äta tårta. Mums var ju det! Dock är jag inte så förtjust i tårta men någon gång sitter det ganska fint faktist. Efter ett tag hemma gos henne med massa prat och sånt åkte vi hem till Nynäshamn igen. Nu hade jag iallafall tänkt å se en film. Bara koppla av lite efter en väldigt känslosam dag. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0