Lovely weekend

Hej på er allesammans! Nu är jag tillbaka igen efter en rolig helg. Igår kväll blev det tv mys hemma hos mig tillsammans med Linnea, Tiffany, Ahmed och Simon. Hade riktigt trevligt! Slutade med att Linnea sov kvar. Då låg vi och kollade på eurotrip och efter det pratade en hel del om allt. Det är så skönt att man har någon man verkligen kan prata med allt om.

Idag är det söndag. Vilket innebär pluggdag. Tidigare körde jag ett jätte hårt träningspass så skönt var det. Känns så bra efteråt. Nu sitter jag och kollar på Project runway och hade tänkt att göra lite plugg snart. Vi hörs om ett tag då!

Lite rolig bild. Men visst känner man igen sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0