My day

Heeej! Vaknade ju riktigt tidigt imorrse så innan jag gjorde iordning frukost bakade jag muffins. Både blåbär och kladdkakemuffins och jag har faktist smakat på båda och dom vart riktigt goda! Efter det kom Linnea hem till mig och vi tog det bara lugnt. Kollade på tv och snackade. Myyyys! Runt fem tiden färgade dessutom mamma håret på mig. Vart lite spontant eftersom att vi hade en hårfärg hemma så why not? Dock blev det inte mörkbrunt/svart denna gång utan lite brunt/rött. Riktigt snyggt! Ska iallafall träna lite senare. Tränade senast i måndags. Not good. Sen ska jag se kontoret också. Tror det kommer vara sjukt roligt. Får hoppas att det inte är för mycket osv.. Aja vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0