Nu går jag i ide


Har skrivit lite på min hemkunskaps inlämning som ska vara inne om exakt en vecka. Har faktist inte alls mycket kvar så det känns ju helt underbart. Äntligen för en gång skull är jag ute i bra tid med mina inlämningar. Braaa Rebecca! Så nu hade jag tänkt att tvätta bort mascaran och gå i ide. Det vill säga, lägga mig i sängen och kolla på film. Alla hjärtans dag imorgon också. Lite tråkigt att man inte har någon pojkvän och fira den med :(. Men min bästavän duger väll. Näää där skojade jag linnea. You are amazing, just the way you areeeeeeee. Hähä nu känner jag dessutom att jag inte kan vara seriös så tar och avslutar detta inlägg med en tidig ''godnatt''. Så godnatt alla fina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0