Soo worth it

Har precis kommit ut ifrån dushen! Var så himlans skönt att träna, men faktist vääldigt jobbigt. Efter att ha legat på soffan i två/tre dagar så känner man sig väldigt trött i kroppen och eftersom att jag även har vart magsjuk så mår ju inte kroppen bra utav det heller. Men det var så värt det! Älskar känslan efter att man har tränat. Fick iallafall bli en kvart på crossen, tio minuter på rodden och 100 sit ups. Orkade inte ta i för kung och fosterland men något trött efteråt blev jag iallafall.

Nu har jag somsagt dushat och rakat benen. Smörjde in mig med min VS lotion. Ååå jag dör vad gott den luktar. Nästan så att man vill äta upp sina ben. hihi :). Nä men ska lägga mig i sängen och slå på en rulle. Imorrn är det fredag. Wohooo. Tror det blir bio med tjejerna. Inte helt säker men vi lär ju höras mer imorrn. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0