Underbar dag!

Hej alla söta,fula haha nej skoja bara. Alla är fina på sitt sätt! Hoppas ni har haft en bra dag för min har vart toppen! Började med att ha ett nationellt prov i svenska. Var en skrivuppsats somsagt och det gick verkligen jätte bra. Var klar efter typ en halvtimme då jag såg att jag hade tre timmars håltimme. Seegt. Men dom timmarna gick jäävligt fort!

Sen rullade dagen bara på somvanligt. Drog hem en snabbis efter skolan sen gick jag till Centrum och mötte upp Linnea. Vi gick då och fikade på konditoriet och hade massa girltalk. Sååå mysigt. Drog sedan hem till Linnea och taggade massa för imorrn ska vi åka skidor :D. Åkte typ senast för prick ett år sen. Ååååå love it! Kommer ta kameran med mig så bilder det får ni. Nu har jag iallafall smörjt in mig med massa krämer och sånt fräsht. Så tänkte lägga mig i sängen och kolla på sex and the city. Vi hörs mer imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0