uppehåll?

Hej! Förlåt för uppdateringen igår. Bloggade ju ingenting. Men började med att jag jobbade från halv nio till halv fem. Efter det åkte jag hem en snabbis sen upp till min bästavän Linnea. Tog hand om henne lite eftersom att hon nu hoppar runt på kryckor. Pluttis då :(. Så vi var hemma hos henne och tog det lugnt. Var riktigt mysigt faktist!

Dock hade jag sån himla huvudvärk. Det verkligen dunkande i bakhuvet. Ush.. Tror det kan bero på att jag stressat så mycket igår och knappt hunnit äta. Så jag drog hem ganska så tidigt och somnade redan runt elva. Men skönt var det iallafall. Förresten så funderar jag på att sluta blogga. Eller kanske inte sluta men ta ett uppehåll? Får se.. Men nu ska jag äta något. Vi hörs senareee! Btw fan va tidigt jag är vaken?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0