Back in Sweden again..

Hej där! Är hemma i sverige nu vilket känns sådär. Har verkligen haft det kanon i Danmark. Badat hela dagarna typ. Nej men det har verkligen vart helt fantastiskt bra. Dock har jag inte knäppt mycket bilder. Men har glömt bort kameran nästan, aja ni får nöja er med några fina bilder iallafall!

liten bit av vårat rum, hehe städat?

Är ju dessutom 16 års gräns för att köpa cider, antar att danskarna inte såg mig som 15? Fyller ju dock 16 om några månader ;). Så köpte hem lite breezer



Hahah ajuste, sen fick jag och linnea rosa badrockar och rosa flipflops helt gratis av hotellet. Fan va schysst :D

tog inte så mycket mer bilder så det här får duga. I nästa inlägg lägger jag in det jag köpte också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0