Cut my hair

Hej! Anledningen till att jag inte bloggade mer igår eller bloggat så mycket idag är för att min dator är så otroligt seg. Har typdligen överskridit mitt internet, eller jag vet inte riktigt. Blir bättre i slutet av denna månad! Men idag har jag bara vart i skolan. Efter det vare hem och plugga, sen runt fem åkte jag ner till centrum och klippte mig. Klippte bara topparna så det synns ju inte såå mycket. Pratade även med min frisör om balfrisyrer och sådant. Så måste komma på hur jag vill ha så fixar hon det. Niiice. Dock är ju inte balen förns i maj/juni men ändå ;).

Nu ska jag iallafall träna. Tränade även igår. Sprang 25 minuter så ja det var lite jobbigt. Men det lönar ju sig till slut. Tränar ju inför sommaren ;). Men ska byta om till träningskläder nu så hörs vi väll sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0