Jag vill göra en förändring..

PÅ MITT HÅR. Egentligen vågar jag inte klippa av mitt hår sådääär jätte mycket. För har väldigt långt hår och jag trivs i det, och jag vet att om jag klipper av det tar det ett tag för håret att växa ut. Men snart ska jag boka tid för klippning. Blir att bara klippa topparna sen ska jag och mamma färga. Längesen jag färgade håret nu och jag vet int ens vad jag har för hårfärg. Mörkt men med lite olika färger här och där. Så antingen köra på en snygg brun färg, eller lite rött? Har haft en ton av röd i mitt hår. Alltså inte heelt rött. Och det vill jag inte ha heller, för tror inte jag skulle passa i det. Men får helt enkelt se... Så jävla svårt med förändringar :(

från weheartit. Så jäääävla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0