Måndag

Hej alla fina! Ja då vare måndag då. Ny vecka. Har iallafall vart i skolan till halv tre. Slutade 2 och en halv timme senare än vad jag brukar så det var ju segt. Fast ändå inte. Innan lovet hade jag ju inte hemkunskap så det har jag nu. Men det är ju ändå riktigt roligt :D. Älskar att laga mat!

Har vart hemma sen dess och pluggat lite. Känns ju underbart att skolan börjar komma igång igen. Men nu ska jag snart äta. Är vrålhungrig för den delen också. Ikväll blire plugg iallafall och träna. Måste bara säga att träningen blir sååå mycket roligare när man kollar på solsidan samtidigt. Går så himlans fort då! Aja vi hörs senare!

ser typ helt död ut på bilden. Och det är jag också! Så jävla skoltrött. Redan.. Inte bra rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0