Nu har jag tid

Hej sötnosar! Blev så att jag sov hos Linnea inatt. Supermysigt! Drog iallafall till ica och träffade massa trevliga killar. Manne, Linus, Anton, jacke och Calle. Så hängde lite med dom men eftersom att dom skulle ha ''grabbkväll'' så drog jag och Linnea hem till henne. Vi kollade på film och hade det riktigt mysigt. Somnade sen runt tre tiden? Har faktist ingen aning!

Iallafall idag så vakna vi båda runt elva/tolv av att min mamma ringde och väckte. Alltid lika kul att prata med sina föräldrar bara några sekunder efter man vaknat. NEEEEEJ. Gick upp då iallafall och åt frukost osv. Orkar inte förklara. Tog bussen hem runt halv fyra för Linnea skulle till frissan och träffa emma.

Lyssnar iallafall på musik nu och är riktigt jävla trött men ska ändå träna. Var ju ett nyårslöfte att börja träna, riktigt mycket. Så det är bara att stå ut. Så ska ta och se till att göra det nu också. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0