Nyårslöften

Har funderat en heeel del på det här med nyårslöften. Och några jag kommit på är iallafall att träna mer. Hallå behöver bara gå ner för några trappor så har jag ett litet gym där? Vill få snyggare kropp till sommaren. Sen självklart få bättre betyg. Som alla skriver. Få bättre självförtroende. Och det är inget man bara kan säga att nu ska jag få bättre självförtroende och så får man det. Ska sluta gämnföra mig så jävla mycket med folk, sluta bara se det negativa i mig. Och det sista. Eller det är inte riktigt ett nyårslöfte men något jag vill. Och det är att jag får ta bort min tandställning. Har snart haft en i ett år men känner ännu att mina tänder inte är helt raka. Men jag hoppas att jag iallafall får ta bort den under 2012. Sen självklart: Leva livet, göra året så bra som möjligt, hitta en fin klänning till både bal och skolavslutning, vara nöjd med mina slutbetyg och ha så jäääävla kul på skolavslutningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0