ser sååååå fram emot helgen

Förlåt för att jag har varit lite off. Men har kommit in i en depp perid, eller alltså det är inget som har hänt eller något. Men ibland känner man sig bara så deppig och man vet inte vad man ska göra..

Iallafall så äre torsdag. Och imorrn är det fredag! Har fullspäckade planer i helgen :D. Ååå kommer bli så bäst! Imorgon ska jag, Alice och Nathalie ha ''tjejkväll''. Hyra film, äta godis osv. Sen på lördag bär det in mot stockholm med tjejerna. Ska väll shoppa lite och gå på bio. Kommer verkligen bli hur kul som hellst! Love my girls♥. Så uppdateringen kommer ligga nere vääldigt mycket för tror inte jag kommer ha tillgång till dator på hela helgen typ? Men that's how it is.

Väntar nu på att päronen ska komma hem med mat. Så jävla hungrig! Dom har vart i stockholm hela dagen så dom skulle köra förbi på pizza hut. Men eftersom att jag har börjat träna mycket nu och slutat med onyttigheter (på vardagar iallafall) så kör jag faktist på en sallad. Ceasarsallad så klart också. Loooove it. Men nu kännde jag att inlägget blev ganska långt. Men berättade iallafall mycket om vad som händer i helgen och så. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie Emma Aurore

Nu gjorde du mig extremt hungrig :/ när jag såg att du käkade en sallad. as sugen på det hela dagen men no money och det kommer man inte långt då så :/

2012-01-20 @ 21:57:35
URL: http://blacknightmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0