sjuk..

Hej! Anledningen till att jag inte skrev igår var för att efter skolan kännde jag mig jätte hängig. Så gick hem, la mig i soffan och sov. Efter ett tag vaknade jag till av att jag måste spy så sprang ner till toaletten och ja.. Imorrse kollade jag även tempen och jag har hög feber också. Så typiskt jag som aldrig är sjuk? Och vad som är ännu mera typiskt är att jag och min klass skulle till gymnasiumet idag och kolla in olika linjer. Hade gärna velat göra det. Men jag är väldigt säker på vad jag vill gå så det kanske inte gjorde så mycket.

Nu har jag iallafall precis dushat. Det är faktist något utav det skönaste jag vet när jag är sjuk. Så nu ligger jag i fosterställning (haha nä men typ) i soffan och fryser. Ush på det här! Mamma köpte även tidningar till mig så det är väll det jag ska göra nu. Läääsa! Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: linnea

förlåt men kom inte till skolan imorgon om du vart magsjuk. man ska vara hemma några dagar efter man vart det för att det smittar väldigt lätt! och är du verkligen säkert på linjen? du borde åka till gymnasiet iaf och kolla på turism! :)

2012-01-31 @ 14:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0