so true


''' you know you had fun when you can't tell youre parents what you did''


Kommentarer
Postat av: - Tiffany Eliasson

men sluta leka så jävla mycket, som om du ens förstår vad du själv skrivit ! jag är fett less på att du låtsas som om du inte gillar ahmed när alla vet att du gör det. fan låt det komma fram, det är ok. kärlek är ok. jag är själv kär i göran persson och inte fan skäms jag för det. nej fyfan vad jag är grinig idag.imorgon ska vi till gymnasiet och om du inte håller ahmed i handen kommer jag fan, ah jag vet inte vad. så sjukt besviken på dig. du sa till mig att du älskat med ahmed och så bah NOOOOOO ? jag bah WUUUUUUUT? fattar nada..... jobbigt det är nu. Åh hejdå, bajs !



SKOJA BARA :D DET ÄR JAAAAAAAAAAG L EA

2012-01-30 @ 22:53:20
URL: http://tiffanyeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0