solat

Hej på er! Jani första skoldagen avklarad. Känns ju inte alls kul att komma igång igen. Äsh är väll bara att stå ut i ett halvår nu. Iallafall dagen rullade på, var kul att träffa lite klasskamrater man inte träffat på hela lovet. Efter skolan iallafall drog jag och Linnea hem till henne. Men det dröje inte lång tid tills vi drog till centrum. Så vi bestämde oss för att ''handla mat''. Haha! Så vi köpte kyckling och massa annat gott. Efter det drog vi till solariumet och jag och solade. Var jätte längesen jag solade kom jag på nu. Så det var skönt!

Och nu sitter jag hos mina päron på jobbet. Så jävla tråkigt. Iallafall ikväll så blire att träna. Ska pusha mig varje dag så det är bara att köra på. Dessutom känns det ju jävligt bra efteråt ;). Nej men nu ska jag kolla lite bloggar osv. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linnea!

Centrum igen ? Vi hade inte vart där innan becca och det va du som sola inte " vi" :D Var bara tvungen ;) <3

2012-01-10 @ 18:04:40
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0