stockholm och haninge centrum

Hej! Ber om förlåtelse för uppdateringen denna helg. Men har haft sååå mycket pågång hela tiden. Har vart en otroligt grym helg. Friday night was awesomeeee! Men tillbaka till ''verkligheten'' nu. Idag drog jag först till stockholm till ett ställe med päronen där endast dom som har mataffärer, cafè och sånt kommer in. Alltså man måste ha ett specielt kort där så det var coolt. Fanns massa saker som stora godiskartonger dom säljer i godisaffärer och sånt. Köpte med mig banana skids som jag typ levde på förut.

Efter det var jag hemma ett tag men tog inte lång tid tills jag faktist drog till haninge med Linnea och hennes mamma. Både jag och Linnea var såå shoppingsugna men ingen utav oss hittade något. Så jävla tråkiga saker i alla affärer. Fick iallafall med mig färgpennor och lim. Det var allt! Och det behöver jag till min hemkunskap. Ingenting annat. Man ska inreda sin igen lägenhet och då behövdes lim och färgpennor.

Ikväll har jag softat och tränat. Fick bli ett riktigt hårt pass och nu ligger jag i sängen och kollar på wallander. Ska snart sova så vi får väll höras mer imorrn. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0