Sveriges mästerkock

Hej! Måste bara börja med att säga att gud så skönt det är att det är fredag imorrn! Den här veckan har ju gått för jävla långsamt! Iallafall så slutade jag runt fyra idag. Drog hem till mig med Linnea och bara tog det lugnt. Vad man än gör med tjejen så är det ändå alltid så kul! min underbara bästavän ♥.

Hon drog runt sex tiden och sen dess har jag klurat på massa frågor som jag har i soläxa. Är äntligen klar så det känns ju grymt bra. Är även väldigt trött så ska faktist snart gå och lägga mig i min säng. Börjar oroa mig lite att jag börjar bli sjuk. Jätte ont i magen, huvudvärk, känner mig varm, fryser konstant och känner mig bara väldigt hängig. Så ska väll ta det lugnt nu och mysa lite framför tvn med lite frukt. Får se om vi hörs mer ikväll. Annars hörs vi väll imorrn!

lite halvt mörka bilder. Aja ni får nöja er med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0