underbar dag/kväll!

Hej! Åå det här med att börja ett inlägg tycker jag är så jävla svårt. Jag menar, vad ska man skriva lixom? Börjar väll med och säga att jag hoppas att eran dag/kväll vart lika bra som min. Började med att jag, Linnea och Tiffany vaknade upp hos linnea. Fixade oss lite sen drog vi till ph och åt. Träffade hur mycke folk som hellst där som vi hade vart med i fredags så det var asnice :D. Tog sedan bussen hem med alla och hade typ allsång på bussen. Haha så jävla kul!

Ikväll vart det först ut och äta med Linnea, Alice, Nathalie, Hanna och Johanna på thai. Satt där i ca 2 timmar och bara pratade, åt och hade det jätte mysigt! Efter det drog jag och Linnea hem till mig och efter ett litet tag kom Tiffany. Då kollade vi bara på gladiatorerna och tog det lugnt. Sen kom Anton Manne och Jacke också. Hade det riktigt kul iallafall ikväll. Men ska kolla på film nu så vi hörs väll om ett par timmar då? Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0