Yesterdaay

Hej sötnosar! Hade fullt upp hela dagen igår. Satt inte en sekund vid datorn faktist. Men efter skolan drog jag alice och natta till kvantum och handla massa gott till kvällen och hyrde film. Senare drog vi hem till mig för käk. På kvällen drog vi först till centrum för att jag skulle sola. Efter det drog vi upp till coop då vi träffade Manne, Linus, Jacke, Anton och Calle. Alla ville hem till mig och spela rappakalja så det gjorde vi. Hade en ritkigt trevlig kväll!

Idag vaknade jag runt halv tio skulle jag tro? Då gick jag direkt upp och åt frukost. Sen tränade jag. Nu sitter jag i min säng nydushad och mjukiskläder och bara tar det lugnt. Tror att Manne skulle komma förbi någongång idag också för att hämta sin väska han glömde här. Annars så är kvällens planer fullspäckade. Tjejerna sover här inatt och jag tror att vi ska ha en riktig tjejkväll. Imorrn drar vi in till stan också. Blev inte så att vi gjorde det idag för Alice skulle upp till stallet och så. Men det gör ju inget. Nu ska jag ta och göra lite nytta. Kanske städa mitt rum? Ja det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0