RIP min kamera

Hej allesammans!
Hade en sjuuukt bra kväll igår. Drog ut med Natti, Linnea, Emma, Chrico, Johan och Babbie till nicksta och grillade, chillade, skrattade och spelade voleyboll. Efter ett tag kom också Tigran, Robin och Samuel. Var dock tvungen å dra innan tio eftersom att jag skulle jobba klockan tio.

Men nu till en liten tråkig grej också.. Min kamera har gått ner i graven så kommer inte bli så bra med bilder på ett tag nu. Men så fort jag fått lite sommarjobbs pengar ska jag köpa mig en ny kamera! Dock inte systemkamera utan jag fortsätter på en digitalkamera med tanke på att många säger att det är jobbigt att släpa runt på en systemkamera eftersom att den är större och tyngre. Så en bra digitalkamera ska jag allt köpa!

Jaja ligger ute i solen just nu och har sån jävla verk i magen. Men så äre att vara tjej. Så ska väll bara ta det lugnt idag för orkar knappt röra på mig. Men ni får ha en sån bra dag och ut i solen med er för det är grymt bra väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0