Shoo bre

Godmorgon! Hade en jätte mysig kväll igår. Jag och Linnea tog bussen tillsammans med Natasha och Emma till Denice och efter ett tag kom Clara också! Poppade popcorn oh kollade på shoo bre.Haha ja vad ska man säga? Inte världens bästa film direkt. Handlingen var väll bra och så. Men fyfan vilket dåligt skådespel. Hade kunnat göra det bättre.
Kom hem vid ett tiden då jag messade lite med ''han'' sen somnade jag. Vaknade imorrse vid halv elva av sms. Tur det annars hade jag sovit bort hela dagen! Har iallafall precis dushat och blir väll nicksta idag. Weeey äntligen bättre väder! Dock ser det ut som om det blåser ganska mycket :(. Jaja! Men nu ska jag äta frukost. Hörs senare!

diss diss diss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0