F Ö R L Å T

Förlåt förlåt förlåt för uppdateringen! Men har haft så mycket att göra på sista tiden. I fredags var jag och Linnea hemma hos Sune. Chillade lite. I lördags-söndag var jag och mina favoritbrudar ute på landet i min sommarstuga. Det var riktigt mysigt! Igår på kvällen träffade jag Julia lite snabbt också. Var himla längsen så snackade om allt mellan himmel och jord.

Men idag är det måndag som säkert dom flesta av er har förstått. Och jag ska snart dra till skolan. Det är min sista skoldag. För imorgon är det mentorsdag och på onsdag slutar jag nian. Åh asså det är helt sjukt! Men idag har jag bara 3 lektioner varav 2 kollar vi på film så lär ju bli en rätt så chill dag. Slutar dessutom tio i elva ;). Men nu ska jag fixa mig så hörs vi!

bjuder på en oldie! Tagen på nån lokalfest skulle jag tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0