sunday

Godmorgon sötnosar! Hoppas ni hade en bra kväll igår. Min var jätte rolig! Runt sex tiden kom Frida och hennes familj hit. Då åt vi förrätt och sedan varmrätt. Runt halv åtta drog jag och frida ut och var i närheten av en lokalfest så vi drog dit ett tag. Haha alltså det var verkligen kaos. Var tvungen att hjälpa folk och spy och sånt. Ush! Dock kom Linus, manne, calle och några dit så det var kul att träffa dom :D.

Men idag äre söndag iallafall. Imorrn måndag :(. Ååå! Har precis dushat och ska börja göra mig iordning för ska ut till sommarstugan en snabbis med päronen och Linnea. Är ju super fint väder ute så ska ju bli hur mysigt som hellst! Håller även på att lägga in bilder på det jag köpte i fredags, alltså det jag hade på mig på kvällen så dom får ni nu!



topp från gina tricot, bandlös bh från bikbok, halsband från gina tricot och converse från Jisko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0