ÄNTLIGEN FREDAG

Åh så härligt :D. Denna vecka i skolan har faktiskt vart jobbig. Nationella, 3 inlämningar som ska vara klara på svenskan snart. Märker verkligen att det inte är långt kvar nu. Så det är bara att köra på nu i slutet! Men jag vill ändå inte att det ska vara det. Kommer sakna min klass waaay to much. Sjöng Graduation song på musiken igår och grutklumpen satt ju i halsen. Även om jag längtar huur mycket som hellst till sommarlov så vill jag inte splittras från min klass.

Ush var inte meningen att detta skulle bli ett depp inlägg. Är ju fredag förfan :D! Dagen har iallafall gått hyfsat fort. Hade nationella i matte vilket faktiskt gick rätt så bra. Sitter och väntar på att päronen ska komma hem med thaimat. Såå sjukt hungrig. Ikväll blire mys hemma hos Linnea med Denie också. Linnea har vart sjuk nu några dagar så blir väll bara att ta det lugnt. Men nu ska jag byta om till kläder. Haha, lät lite fel men låg faktiskt ute och solade ett tag. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0