Börjar blogga igen

Yeees hörrni, nu kör jag igång igen! Åh har hänt en heeeel del kan jag säga er på senaste tiden. Saker som är värda att minnas, medans vissa andra vill jag bara glömma. Äsh! Nu börjar jag blogga igen iallafall. Var på tiden vaaaa? Har iallafall först vart i skolan idag, sedan drog jag till tandläkarn i haninge. Gjorde avtryck på mina tänder och om mindre än 2 veckor är faktiskt tandställningen borta. Liiiiiite jag längtar? Fatta att jag slipper ha den på balen, skolavslutningen, sommarlovet ja forever lixom! Wohoooo. Men nu ska jag snart käka. Om ca en timme ska jag till jobbet (konditoriet) för att gå på ett möte. Hörs om ett tag babes!

OLDIE, måste ta nya bilder!

Kommentarer
Postat av: emma

NU KÖR JAG IGÅNG MED EN TÄVLING PÅ BLOGGEN DÄR DU KAN VINNA EN GRATIS AVANCERAD BLOGGDESIGN SÅ SOM DU VILL HA DEN. http://emmatrygve.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

OM INTE INLÄGGET KOMMER UPP NÄR DU KLICKAR, GÅ BARA IN PÅ MIN BLOGG DÅ. PUSS

2012-05-10 @ 18:20:33
URL: http://emmatrygve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0