camp gröndal!

Förlåt! Men hann inte blogga igår. Sluta kvart i ett och vid två skulle jag till konditoriet och jobba till halv sju! När jag kom hem åt jag, plugga lite sedan slockna jag!!!

Godmorgon alla fina! Har sovmorgon idag så har sovit som en stock inatt. Börjar iallafall vid tio och har camp gröndal hela dagen tror jag? Så ska vara ute på lövhagen och vara indelade i lag och göra massa aktiviteter. Blir nog kul!

Btw så drömde jag en jätte jobbig dröm inatt...Jo det är så att nu när jag har tagit bort tandställningen så är jag jävligt nojig över att tänderna ska flytta tillbaka och bli som dom var innan. Kollar hur dom ser ut en gång i kvarten osv.. Så inatt drömde jag att ena tanden verkligen stog rakt ut. Hm knäppt...Så får tvungen att springa till spegeln imorrse när jag vakna och kolla så dom såg bra ut. Vilket dom gjorde! Jaja nu ska jag packa lite sen kommer linnea och hennes mamma och hämtar mig. Vi hööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0