det luktar grillat

Hej alla mina fina! Har haft en riktigt toppen helg må jag säga. Drog in till ösmomarknaden igår med Linnea, Erika och Denice. Riktigt mysigt! På kvällen blev det lite grillning hemma hos mig med Linnea, min brorsa occh hans kompisar eftersom att mina päron inte var hemma. Sedan träffade jag och Linnea Adde och robert. Var ute ett tag först. Drog till vår förra skola och åkte kompisgungan och slänggungan? Haha så sjukt roligt! Efter det vare hem till mig och kolla på det sista av melodifestivalen. Grattis Loreen! Sen sluta det med att alla sov hos mig.

Nu har jag precis skickat in min souppgift som skulle vart inne i torsdags. Haha opus! Men jääävlar vad skönt att ha det gjort! Slipper tänka och lägga ner tid på den nu lixom och bara tagga inför skolavslutningen och sommarlov. Gaaaaaaaah! Jaja nu blire mat sen ikväll träning. Wohoo! Inre kunnat träna på ett tag för har haft plugg och jävligt ont i huvet. Men nu är allt det över. Jaja vi hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0