JAG KÄNNER MIG FRI

ÅÅÅÅH så härligt! Alla prov, inlämningar och nationella prov är klara nu. Gjorde mitt sista i spanska muntliga och det gick faktiskt riktigt bra! Känns helt sjukt att vi är så nära slutet nu. Om två veckor har jag sommarlov. Weeey vad jag ska fira! Och imorgon har jag bal. Drog ner till centrum efter skolan med Linnea och köpte ett armband och hårspännen till balen. Känner på mig att allt kommer vara helt perfekt! Dock ska vi dansa vals och jag helt ärligt verkligen suger på att dansa. Kommer stämpla folk på tårna med mina 10 cm höga klackar..

Jaja för övrigt har skolan idag vart riktigt grym! Hade det traditionella vattenkriget som alla nior har i slutet. Så en heeel del vatten fick man på sig. Tur att jag hade ombyte ;). Men det var sjukt kul! Dock dampa lärarna som fan. Men asså vem bryr sig? Vi slipper ändå se dom om 2 veckor. Tur det!

Men ikväll har jag en heeel del att göra. Ska träna, måla naglarna, raka mig osv osv.. Allt måste vara bra inför imorgon! Ska även lägga upp bild på hur jag kommer se ut men det får ni se med håret fixat och allt. Meeeen nu ska jag snart byta om till träningskläder. Vi hörs snart!



bara för att jag är på sååååå bra humör bjuder jag på 3 bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0