My daaay

Hej alla fina! Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering. Men har haft så sjuuukt mycket pågång hela tiden. Idag var jag iallafall först i skolan. Sen var jag med mina fina vänner Denice, Clara, Linnea och Emma. Helt sjukt vilka fina vänner dom är. Massor med kärlek! Hihi. Vi drog iallafall runt lite överallt i nynäs och vid fyra tiden var det dags att säga hejdå till clara som åker till turkiet imorgon. Var lite sorgligt faktiskt :(. Så efter massa kramar skildes vi åt. Emma drog också då så då gick jag Linnea och Denice till sushi och denice åt sushi. Haha himla intresaant att veta! Jaja nu är jag iallafall hemma och ska träna snart. Tränade faktiskt varje dag i danmark. Så otroligt skönt! Men vi hörs om ett tag då. Puuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0