pluuuuugg

Hej alla fina! Hoppas ni har haft en superbra dag! Min har vart kanon. Hade ju camp gröndal. Var i samma lag som Alice, Johanna, Hugo, Andreas, Edvin och Simon. Toppen lag! Haha. Så efter massa springandes i skogen osv slutade vi vid halv tre. Då åkte jag och linnea in till farsta med pappa. Fick med mig bodysplash från VS och bh utan band som man klistrar på på brösten. Haha fattar ni? Ska ha det på balen och skolavslutningen för er som kanske ville veta det! OOOOOMG på torsdag har jag bal :D. Weeeeeeheeey. Jaja nu har jag precis skrivit klart en personbeskrivning om min Bästavän Linnea. PÅ SPANSKA. Har mitt allra sista nationella imorrn så ska bara kötta in den och hoppas att jag kommer ihåg den. är nämliga muntliga.. Och får jag inte mvg på den här är jag ganska säker på att hon sänker mitt betyg. Jävla kärring. Meeeen nu ska jag äta. Vi hööörs!

bild från weheartit! Men den längst till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0