Showdag

Hej alla fina! Har spenderar nästan hela min dag och kväll i skolan. Är med i niornasshow så har övat på som fan i aulan hela dagen. Men ett stort plus är ju att man slipper ha lektioner! Hade första showen ikväll och det gick riktigt bra. Tror jag? Jag är iallafall presentatör eller hur man säger..

Aja sorry för uppdateringen dom senaste dagarna. Men det är lite arbeten och så i skolan. Ett kvar nu som egentligen skulle vart inne idag. Men ja.. Det kommer väll in någon dag iallafall! Sen igår... Tog jag bort min tandställning :D. Efter 15 månader är den borta äääntligen. Bild kommer, förmdligen imorgon eller något. Jaja ska kolla lite blogga och så. Sjuuukt trött så vi hörs väll mer imorgon!

oldiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0