Sommar sommar sommar!




Köpte Hawaiin Tropic för ett par dagar sen, vilket ledde till att jag blev brun som en pepparkaka. Men det ääälskar jag! Dessutom är vädret på topp också så har haft shorts nästan hela veckan!

Förlåt för den dåliga uppdateringen.. Men har haft så mycket pågång hela veckan. Haft niornas show som JAG TYCKER ääääägde sönder!!! Bästa på länge. Dessutom har jag solat en heeel del med min bästavän. ÅÅh så mysigt! Igår blev det myskväll hos Denice med Erika, Linnea och Emma. Lite senare kom även gurra, danne, simon, sebbe, josh och anton. Men idag har jag en heeel del planerat. Så har börjat min dag med att göra iordning en blåbärssmoothie. Muums! Vi hörs om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0