<3stockholm

Hejsan alla bloggläsare!
Nu är jag hemma efter en trevlig dag i stockholm.Handlade faktist lite saker,lägger in bild sen!Åkte först in till länna och lämnade tillbaka en sak på expert sen fick jag massor med pengar kvar så köpte en úber bra plattång för det.Efter det drog vi in till stockholm där det för fullt med folk,specielt inne på gina tricot.Det var väll där det var mest med folk.Sen efter ett tag vart vi hungriga så vi drog till ''thanks god its friday''åh gud älskar verkligen deras mat!Ligger mitt i stockholm så det är väll inte så svårt att missa det stället;)äter där iallafall alltid där när jag är i stockholm och shoppar.Efter vi ätit gick i runt lite till och då handlade jag en kofta 2 par örhängen och en ögonskugga,så lite vart det ju.Letade verkligen hela tiden efter ett par skor men hittade inte ett par snygga,bara sånna här som går så långt upp på benen och om jag provar dom så är dom väll vid låren på mig.Hahaha,menmen nu är jag ju hemma och ska inte göra så mycket idag.Imorrn ska jag iallafall iväg halv tio på morgonen med hanna och rida på cornelia och mynta.Riktigt skojigt,hihi men nu ropar mamma på mig. vi hörs sen.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0