åhh magont!

hejsan sötnosar!
allt bra med er då?Med mig äre bra har bara jätte ont i magen och allt.Väldigt jobbigt!Nej men iallafall så sitter jag och kollar på tv och gluttar lite på julklapparna.Är så så nervös över vad man kommer att få och allt.Har nog suttit under den jävla julgranen några timmar idag redan,haha.Men ibland kan jag bara sitta där under och känna och kolla på alla julklappar.Det är häääärligt!Verkligen,har också märkt att det är väldigt många bra filmer imorrn.Så blir nog att ta det lugnt och bara chilla framför tvn hela morgonen!Kalle anka<3Rebecca anka,ja så ska det vara!Hahahahahahaha,nejdå ni märker nog hur tråkigt jag har det?Om inte så har jag faktist väldigt tråkigt.Så ska väll hitta på ngt annat nu.Men vi hörs nog mer imorrn och då är det julafton!Wiiiieeee,puss&godnatt sålänge;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0