åhh

Hejsan alla underbara bloggläsare!
Drog till julia ett tag förrut och gjorde väll inte så mycket,kollade på film och så.Drog ut ett tag sen drog vi hem till mig och här hemma gjorde vi väll inte så mycket heller . Båda var skit trötta så ingen orkade typ göra något.Haha,var nyss ute och gjorde julia sällskap sen drog hon hem och ja nu sitter jag här helt ensam med en sur mamma brevid sig som inte säger ett ord.Åhhh!Du går mig på närverna kvinna,tänker vara sur på henne hela dagen imorrn.Bra då är julafton förstörd.Haha,va jag är barnslig.Nej men lite tråkigt för er att höra detta.Kan verkligen inte fatta att det är självaste julafton imorrn.Det har gått så fort bara.Nyss var det sommarlov och man låg och stekte på stranden men nu äre snö uppe till knäna(ja iallafall för mig)och man fryser så jag vet inte vad.Nej fast längtar ändå inte så mycket tillbaka.Julen är så mysig...Menmen,ska väll snart käka eller om typ en timme eller något.Pappa jobbar fortfarande så måste vänta på honom också.Aja puss!

bild från igååååååååår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0